onsdag 28 oktober 2009

Jaha ja...

Jag hittade ingen bättre rubrik. Jag sitter här och väntar på att Sandra ska ringa så vi kan bestämma vart och när vi ska ses i stan. Hon håller på och förbereder inför sin redovisning i skolan imon. Och jag är redan sminkad och halvt påklädd...vad det nu kan mena! Ja det får ni fundera över...he he.

Jag tänkte jag skulle cykla in till stan sen. Så behöver jag inte besöka gymmet idag. Inte för att det är tråkigt och jobbigt att inte behöva besöka gymmet. Men jag var där igår med Hanna, och vi ska på Afro Power Dance imon kväll, så idag så får det bli cykling fram och tillbaka från stan. Det är ju inte fy skam det heller. Har man lite bra musik i lurarna så funkar det alldeles utmärkt.

I måndags på teatern så började vi repa på första scenen. Jag har lite bilder på det här nedan, även när Hanna kör sin monolog, väldigt bra tycker jag i alla fall! Ni får avgöra själva! =) Så det känns bra att vi börjar komma framåt. Det är alltid lite segt i början men när vi väl slår våra kloka huvuden ihop då jävlar blir det bra!!

Min mage är helt skum idag, jag har ont lite då och då. Och inte har jag ätit nåt konstigt. Vet inte vad det är. Jag har även en sån där kontig lite obehaglig känsla av att nåt tråkigt eller liknande kommer att ske snart, jag hoppas att det inte har med mig att göra. Nej men gud va själviskt det lät! Klart jag inte vill att det ska hända nån av mina nära och kära något heller, men jag hoppas inte att det har med min USA resa att göra... apropå USA. Imorse åkte Julia till Texas för att vara med sin pojkvän över Halloween! Fuskisen får fira ÄKTA Halloween i USA! Där det liksom är på riktigt. Här i lilla Sverige så tar vi det ju inte på så stort allvar, verkar det som. Det har bara blivit ännu en ursäkt för unga människor att få festa till det och ställa till med fest och bli odrägligt fulla! Jag ska i alla fall hem till Hanna på "riktig" Halloween fest utklädd till Britney Spears, den röda dräkten från Oops I did it again! He he, vi får väl se hur det blir...

Ja, vad har jag mer att säga. Inte så mkt just nu. Jag kanske ska ta på mig resten av kläderna så jag faktiskt är redo då Sandra ringer så hon slipper vänta på mig inne i stan, vilket hon brukar få göra...

Vi syns senare ikväll...

Tills dess... Tag hand om er!!

XoXo - Frieda K*




Lite acting from the lada in Mölndal...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar